HTML

Forex trader

Forex trader

Friss topikok

Linkblog

20081013 EURUSD dupla csúcs, cci divergenciával

2008.10.13. 18:49 :: fxtrader

Szép dupla csúcs található az EURUSD 15 percen, közben a CCI divergenciát mutat, a nyakvonal letörésekor short-ot kellett nyomni.

 

4 komment

Címkék: forex duplacsucs eurusd

A bejegyzés trackback címe:

https://forextrade.blog.hu/api/trackback/id/tr76711987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igorszky 2008.10.15. 20:42:31

Helló ! Kezdő vagyok mert párhonapja probálkozom de siker még sehol.Talán ilyen nehéz feledatot még nem állított fel az élet amit ennyi energiával olvasásal seggeléssel nem tudok megoldani.Nagyon köszönöm a chartjaidat sokat nézem őket vissza,hogy hol kell belépnem és hogyan.De a megvalósítás nem jó.Ha megveszek agy kitőrést tuti,hogy pár pip után megfordul és kiüt.A duplam csucsnál ha a nyak vonalnál veszek akkor meg nem folytatja tovább az utat.Ja és az időperiodussal is gondom van.Holnap megprobálkozom a 15min,1 H-val,dekizárolag ppo indikátor jelzésre vagy alakzatra.Súgj valamit,előre is kösz.
Igorszky

Igorszky 2008.10.15. 21:21:57

Helló! A lényeget majd el felejtettem.Légyszi írd le nekem hogyan készítesz elő egy belépést
Úgy kell talán elképzelnem hogy órákig várod a setup-ot és addig lekötöd e kezeidet nehogy nyomj egy sell-buy megbízást.Egy nap valójában akkor hányszor kötsz?.Persze én csak
EUR/USD párral tanulok.És a támasz ellen állás szinteket honnan vezsed ? Kösz Üdv.Igorszky

fxtrader 2008.10.16. 05:10:07

Nem nagyon akarok belemenni tanításba, csak pár szó:
Fontos a türelem, nem beleugrani mindenféle jónak látszó setup-ba.
Az időtáv minnél nagyobb annál stabilabb a trend, 5 percen elég sok a csapkodás.

Támasz ellenállást:természetesen a szignifikáns áttörésnél, vagy a fordulásnál.

bakafx 2008.10.21. 17:29:31

Hali!

Én sem vagyok még profi,de már nyerek néha,és ez elég ahoz,hogy ne legyek mínuszban.1-5 percen játszottam eddig,nem mertem hoszabb időre hagyatkozni és ennek következtében sokszor túl hamar száltam ki a pozikbol jó kis nyereségektől elesve....
Gondoltam leírom hátha valaki tanul a hibámból...
süti beállítások módosítása