HTML

Forex trader

Forex trader

Friss topikok

Linkblog

20080411 AUDUSD Kulcsforduló

2008.04.13. 08:26 :: fxtrader

Egy gyors skalp napközben.
A kép magáért beszél, észre kellett venni, aztán nyugodt szivvel, nem remegő kezekkel megnyitni a poziciót.
A labilisabbaknak ajánlom figyelmükbe hogy a fordulás pont a tőle balra látható előző völgynél történik.
Célár az előző csúcs, de természetesen a rutinosabbak trailing stoppal mehettek tovább.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://forextrade.blog.hu/api/trackback/id/tr28423331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Voldi 2008.05.15. 20:23:43

Szia!!
Én vagyok az első kommentelő!

Nos, nem gondoltam volna, hogy ez a program ilyen nehéz.. vagy csak nekem az, aki sose tőzsdézett. Van valami olyan érzésem, hogy nehéz kenyér, ellentétben a honlapján mondottakkal. Most a demót csinálom, azzal nincs profitom, csak kiadásom..
Te tudsz ezzel keresni tűrhető összegeT?

Voldi 2008.05.16. 07:59:10

ÉS mi az hogy nekem kell egy bróker? elvileg ez automata rendszer!!!

fxtrader 2008.05.16. 08:01:14

Voldi:
Bocs, de milyen programról , illetve milyen automata rendszerröl beszélsz ?

Voldi 2008.05.16. 10:50:24

A Forextrader-ről van szó, itt nézhetsz utána: forexautopilot.com/
azt hittem, te is használod ezt :o
süti beállítások módosítása